Wielka Brytania

Hakerzy przechwytywali wiadomości z telefonu księcia Harry'ego? Syn księżnej Diany pozwał wydawców „The Sun” i „Daily Mirror”

Polish Express
Polish Express logo

Hakerzy przechwytywali wiadomości z telefonu księcia Harry'ego? Syn księżnej Diany pozwał wydawców „The Sun” i „Daily Mirror”

Książę Harry kontynuuje walkę z brytyjską prasą.

Pozwał do sądu wydawców "The Sun" i "Daily Mirror", oskarżając ich o nielegalne przechwytywanie wiadomości z poczty głosowej.

Pałac Buckingham potwierdził, że do sądu wniesiono oskarżenie.

Fot. Getty

Książę Harry pozwał wydawców „Daily Mirror” i „The Sun”, oskarżając ich o hakowanie telefonu i uzyskiwanie nielegalnego dostępu do poczty głosowej. Mąż Meghan Markle kontynuuje w ten sposób walkę z brytyjską prasą. Na początku miesiąca książę stanął w obronie swojej żony, która wniosła oskarżenie o bezprawne opublikowanie prywanego listu do ojca.Pałac Buckingham potwierdził, że do sądu wniesiono oskarżenie.

Książę Harry zainicjował postępowanie sądowe przeciwko właścicielom „The Sun” i „Daily Mirror” w sprawie domniemanego hakowania telefonu. Decyzja o rozpoczęciu postępowania została podjęta w związku z wzmożoną walką księcia Harry’ego z brytyjską prasą. Przypomnijmy, że na samym początku października syn księżnej Diany przypuścił atak na media w obronie swojej żony, księżnej Meghan.

Czytaj także: Meghan Markle pozwała brytyjską gazetę za opublikowanie prywatnego listu po tym, jak książę Harry w poruszający sposób stanął w obronie żony

Pałac Buckingham potwierdził, że do sądu wniesiono oskarżenie dotyczące rzekomego nielegalnego przechwytywania wiadomości z poczty głosowej. Jak podaje dziennik „The Guardian”, sprawa może dotyczyć epizodów z przeszłości, kiedy to książę Harry i książę William stanęli w centrum zainteresowania mediów, gdy na początku 2000 roku pojawiły się podejrzenia, że dziennikarze tabloidowych periodyków uzyskiwali dostęp do poczty głosowej różnych osób publicznych.

Dokumenty sądowe zostały złożone na kilka dni przed tym, jak księżna Meghan wszczęła osobne postępowanie sądowe przeciwko „Mail on Sunday” ​​za rzekome naruszenie prywatności i naruszenie praw autorskich w związku z opublikowaniem jej prywatnego listu, który wysłała do swojego ojca.

Zobacz koniecznie: Uwaga! Ostrzegamy o nowej próbie oszustwa w UK - nie dajcie się nabrać na list od Elżbiety II!

 

Chcesz się z nami podzielić czymś, co dzieje się blisko Ciebie? Wyślij nam zdjęcie, film lub informację na: [email protected]

Chcesz na bieżąco czytać o wydarzeniach w UK? Pobierz aplikację Polish Express News na Androida i iOS.
Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i publikowanie wyłącznie za zgodą wydawcy.


Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na ich używanie przez nasz serwis. Dodatkowo kiedy odwiedzasz naszą stronę, wstępnie wybrane firmy mogą odczytywać i korzystać z określonych informacji zapisanych na Twoim urządzeniu, aby wyświetlać odpowiednie reklamy bądź spersonalizowane treści. Dowiedz się więcej.OK