BREAKING NEWS

Jak wyglądał seks księżnej Diany i księcia Karola? Brytyjska telewizja ujawni kontrowersyjny wywiad z księżną!

Polish Express
Polish Express logo

Jak wyglądał seks księżnej Diany i księcia Karola? Brytyjska telewizja ujawni kontrowersyjny wywiad z księżną!

Jako że w tym roku mija dokładnie 20 lat od tragicznej śmierci księżnej Diany, to brytyjskie media osiągają apogeum w wynajdowaniu kolejnych kontrowersyjnych informacji o zmarłej księżnej.

Brytyjska telewizja Channel 4 twierdzi, że taśmy te są "bardzo ważnym historycznym archiwum". Materiał, który wyemituje stacja, to wersja dźwiękowa wywiadu nagranego z księżną w pałacu Kensington między 1992 a 1993 rokiem. Podczas rozmowy z jej trenerem Peterem Settelenem, Diana opowiadała o intymnych szczegółach jej wspólnego życia z Karolem.

Biznes po ukraińsku: Sprzedają ludziom wyróżnienia... Uniwersytetu Oksfordzkiego!

Stacja opisuje zawartość taśm jako "dynamit", a jeden z jej producentów zwraca uwagę, że treść jest tak intymna, że nikt wcześniej nie publikował tych taśm w brytyjskiej telewizji. Teraz Channel 4 chce uczynić z nich główny wątek swojego filmu dokumentalnego o księżnej Dianie, który ma być wkrótce wyświetlany na antenie stacji.

Stacja odmawia jednak ujawnienia, czy materiał będzie zawierał najbardziej intymne części wywiadu. Wiadomo natomiast, że cały materiał ma 21 godzin i że jest to zapis sesji coachingowej Diany i Settelena, podczas której księżna była niesamowicie wylewna i otwarta na temat jej relacji z księciem oraz ich życia seksualnego.

Fragmenty tego materiału były emitowane w Stanach Zjednoczonych przez staję NBC w 2004 r.

"To było dziwne. Bardzo dziwne. Jednak nasza relacja (seksualna) była, a potem nagle wygasła. Było to jakieś 7 lat temu" - opowiadała księżna Diana.

 

 

 

"Instynkt mówił mi, że to jest dziwne. Z jego strony nigdy nie było jakichś wymagań w tej sprawie. Mniej więcej raz na trzy tygodnie... wciąż zastanawiałam się... potem poszłam za wytyczonym wzorem. Wiem, że Karol widywał swoją kobietę (Camillę - obecnie drugą żonę) raz na trzy tygodnie przed tym jak się pobraliśmy".

Emisja tego materiału wywołała tak duże kontrowersje, że stacja BBC zrezygnowała z emisji wycinków z tamtego wywiadu. Peter Settelen twierdził, że Diana nigdy nie chciała, żeby ten wywiad ujrzał światło dzienne, a w 2004 roku NBC, powołując się na źródło dziennika "The Telegraph", stwierdziła, że "nie ważne jak ten materiał zostanie zaprezentowany przez producentów i autorów, ale na pewno będzie druzgocący dla dzieci Diany i samego księcia Karola".

PRZYŁAPANY! Współpracownik Jeremy`ego Corbyna obiecuje ZLIKWIDOWAĆ studenckie długi!

O planach Channel 4 wiadomo tyle, że nie będzie ona prezentować tych samych materiałów, które w 2004 wyemitowała amerykańska stacja.

Chcesz się z nami podzielić czymś, co dzieje się blisko Ciebie? Wyślij nam zdjęcie, film lub informację na: [email protected]

Chcesz na bieżąco czytać o wydarzeniach w UK? Pobierz aplikację Polish Express News na Androida i iOS.
Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i publikowanie wyłącznie za zgodą wydawcy.


Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na ich używanie przez nasz serwis. Dodatkowo kiedy odwiedzasz naszą stronę, wstępnie wybrane firmy mogą odczytywać i korzystać z określonych informacji zapisanych na Twoim urządzeniu, aby wyświetlać odpowiednie reklamy bądź spersonalizowane treści. Dowiedz się więcej.OK