POLACY W UK

Dziennikarski skandal

Polish Express
Polish Express logo

Dziennikarski skandal

Od około trzech miesięcy jesteśmy świadkami skandalu z udziałem reporterów „News of the World”. Kolejne rewelacje na temat nielegalnego hakowania prywatnych telefonów celebrytów oraz polityków zostały ujawnione przez „Daily Telegraph”.

Dziennikarze tabloidu należącego do koncernu News Corporation, posiadającej również takie tytuły jak „The Sun”, „The Sunday Times” oraz „The Times”, zostali oskarżeni kilka miesięcy temu o podsłuchiwanie prywatnych rozmów brytyjskich gwiazd. Ponadto, podejrzewa się, że również rozmowy szefa opozycyjnej partii laburzystów były śledzone przez reporterów. Nie ma jednak żadnych dowodów potwierdzających to podejrzenie. „Daily Telegraph” ujawnił, że jest wysoce prawdopodobne podsłuchiwanie prywatnych rozmów telefonicznych członków rodzin żołnierzy zamordowanych w Afganistanie i Iraku. Rodziny zamordowanych są wstrząśnięte doniesieniami. Oskarżenia te spowodowały narodową debatę. Ilość sprzedanych gazet należących do News Corporation gwałtownie spadła, a tabloid zamknięto po 168 latach działalności.

Redakcja Polish ExpressRedakcja Polish ExpressFacebookTwitterYoutube

Chcesz się z nami podzielić czymś, co dzieje się blisko Ciebie? Wyślij nam zdjęcie, film lub informację na: [email protected]

Chcesz na bieżąco czytać o wydarzeniach w UK? Pobierz aplikację Polish Express News na Androida i iOS.
Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i publikowanie wyłącznie za zgodą wydawcy.


Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na ich używanie przez nasz serwis. Dodatkowo kiedy odwiedzasz naszą stronę, wstępnie wybrane firmy mogą odczytywać i korzystać z określonych informacji zapisanych na Twoim urządzeniu, aby wyświetlać odpowiednie reklamy bądź spersonalizowane treści. Dowiedz się więcej.OK